Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Sofia - 1 mars 2009 21:48

God kväll!

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn och kollat på tv hela eftermiddan typ. Sen vid halv fem tiden kom min bror, hans tjej och deras två hundar hit igen. Vi åt, sen kolla jag på one tree hill. Älskar den serien! Sen fixade min bror lite med min dator. Nu när jag skulle sätta på den så skulle den börja gå igenom nå saker. Blir alltid nervös för sånt för jag blir rädd att nått är fel och jag suger på datorer. Dom ska bara funka så man kan använda dom. Men som tur va så tror jag inte det va nå speciellt, hände inge mer sen iallafall. Får hoppas på att den fortsätter sköta sig.

Sen så spelade vi plump igen. Den här gången gick det bättre för mig. Kom bara näst sist. Men jag vinner faktiskt ibland också, så få inte fel uppfattningn nu och tro att jag typ jämnt kommer sist.

Efter kortspelandet gick jag ut på en promenad med hundarna. Förmodligen sista gången nu innan dom åker hem.

Nu sitter jag här, är inge trött alls så undra hur det kommer gå när man senare ska sova. Nu är ju kroppen van att gå och lägga sig vid ett-halv två. Kommer vara död imorgon bitti. Usch, vill inte att skolan ska börja igen. Jobbigt! Vill inte ha en massa läxor och prov. Finns det nå tråkigare? Tror inte det.

Nu ska jag ta och gosa lite med hundarna.

Ha det bra!

Kram och godnatt.

Av Sofia - 1 mars 2009 14:30

En till låt med killen jag la in igår också. Han är så bra!

Av Sofia - 1 mars 2009 12:53

... Eller egentligen ska man väl säga god förmiddag vid den här tiden. Men för mig blir det god morgon för jag gick nyss upp. Skönt att sova länge!! Problemet blir väl ikväll när man måste gå och lägga sig i tid eftersom det är skola imorgon. Kommer nog bli svårt att somna. Men aja, skit i det, ändå försent att ändra på nu. Får se vad jag hittar på idag då. Först och främst ska jag iallafall gå ner och duscha och sen äta lunch. Sen kommer min bror, han tjej och deras två hundar hit igen efter en dag i backen med brädan. Haha, måste berätta en liten kul grej. Min bror är så galen ibland. Han har inte åkte snowboard på jätte länge. Typ sju år eller nått sånt. Så för att våga ge sig iväg idag så ville han testa lite igår. Vi har en liten backe på gården som han tänkte testa i. Problemet var bara att det va så mycket snö. Först så satt han ner för att spänna fast brädan och sen när han skulle upp så kom han int eupp så jag och hans tjej var tvungen att dra upp han. Sen när han väl skulle åka så kom han typ en halv meter innan han stupa ner i snön. Haha, såg roligt ut. Han tog en spade och föröskte få undan lite snö, skulle sen göra ett nytt försök då kom han så långt han hade skottat, sen fastna han  snön. Tillslut så sa han: Nää, men jag åker ner och sen får jag liksom sno om så jag åker åt sidan. Jo, visst lycka till. Det blev ett platt fall i snön det med. Haha, jag och hans tjej stod där och skratta bara. Såg så jäkla roligt ut. Ni kanske inte tycker det verka roligt. Alltid svårt att återberätta sånna här saker för nån som inte va med på det, men jag försäkrar er om att det va kul.

Nu ska jag ta och gå och äta lite lunch.

Förresten, ser ni att jag har lyckats kommit på hur man lägger upp bilder nu. Skrev ju igår att jag hade problem med det, men så igår när jag skulle sova så slog det mig en idé som jag bestämde mig för att testa och gissa vad! Det funka!! Än så länge är det bara en bild på mig vid presentationen. Men det kommer säkert komma fler fram över.

Ha det bra. Vi hörs!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards