Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Sofia - 17 mars 2009 19:19

Hej på er! Hoppas allt är bra. Jag har en fråga till er som läser min blogg. Vad ska jag skriva om? Jag skriver nu om vad som händer i mitt liv. Men tycker ni jag ska skriva om nått mer? Liksom vem är egentligen intresserad av mitt liv? Kom gärna med förslag!!


Idag i skolan har det rullat på som vanligt. Dagen började med mentorsgrupp och klassråd. Jag var ordförande idag. Var tydligen min tur. Gick väl helt okej. Behövde egentligen inte säga så mycket eftersom vår lärare pratade. Men det var lite roligt och sitta och kolla på alla. I vanliga fall när man sitter på sin plats så ser man ju inte personerna framifrån. Men nu gjorde man det. Det syns ju verkligen tydligt vad man gör kom jag fram till.

Sen hade vi svenska. Vi fortsatte att jobba med en artikel vi började med förra veckan, sen på engelskan jobbade vi ganska mycket muntligt.

På so:n sen fortsatte vi med samhällsekonomin och på bilden jobbade vi med trycken. Vi ska skära ut ett tryck som vi sen ska trycka på en t-shirt. Men jag har inga ideér på vad jag ska göra för tryck. Har ni?

Sen hade jag nationellaprov-engelska-muntligt med två andra tjejer. Gick väl helt okej tror jag. Var egentligen ganska lätt. Vår lärare satt en bit ifrån och lyssnade men hon spelade även in det så hon ska kunna lyssna på det igen. Usch, man låter alltid så konstigt på band.

Sen var skoldagen slut vid halv tre. Gick till busshålssplatsen för att hinna med halv tre bussen. Men tror ni det kom nån? Nej, fick stå och vänta typ en halvtimme. Hann komma två bussar från motsatta hållet så det måste ju ha blivit nå fel med våran buss. Men aja, kom tillslut hem iallafall. Sen har jag inte gjort så mycket. Suttit här vi datorn, kollat på tv mm. Ikväll är det Andra Avenyn. Men jag har redan sett avsnittet på deras hemsida. Men den serien är verkligen bra!!

Imorgon ska vi börja med hemkunskap istället för träslöjd. Ska bli skoj!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards