Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sofia - 27 mars 2009 22:41

Jaha, då var det klart. Magnus vann! Man får säga grattis till honom då. Han var en värdig vinnare. Att ett muskelberg som han har lärt sig dansa är ju otroligt. Jag tycker Laila var duktigast på att dansa, men Magnus vann nog på just sin utveckling och självklart var han också duktig på att dansa.

Roligt att världens starkaste man vunnit en dans tävling! Grattis!

Av Sofia - 27 mars 2009 22:00

Ja ni, vem vinner let's dance nu då? Jag hoppas på Laila. Hon hade ett så jäkla bra show nummer. Magnus var också bra men jag tycker det var för mycket ploj över det hela. Om 25 minuter har vi svaret. Spännande!

Det var ju lite kul att David dansade också. Han fick ju faktiskt till det riktigt bra.

Av Sofia - 27 mars 2009 16:48

Jaha, då var det dags för final i Let's dance ikväll då. Vem tror ni vinner?

Jag tror det kan bli oerhört jämnt. Beror lite på vad svenska folket tittar på. Laila är ju duktig på att dansa men Magnus har utvecklas så mycket.

Ska bli roligt att se show-nummren. Dom brukar vara bra. Blir nog kanske dom som avgör lite också. Men vi får se. Det blir nog spännande iallafall.

Av Sofia - 27 mars 2009 12:29

Fredag idag, vilket betyder helg!! Men jag har ju varit sjuk sen i tisdag så jag har ju inte varit i skolan, så det känns inte nå speciellt med helg. Men bara det inte blir allt för mycket att ta igen i skolan.

Händer inte så mycket här när man är sjuk. Så jag har inte så mycket att skriva.

På onsdag får vi svar på gymnasievalet. Hoppas jag kommer in. Fast det är ju ändå sommarens betyg som gäller sen. Men jag har sökt omvårdnad. Det är väl inte så svårt att komma in på, tror jag.

Vad händer mer framöver då?

Jo, jag fyller ju år nästa måndag. Problemet är bara att jag har typ inte önskat mig nått. Jag kommer inte på något. Kläder är ju alltid välkommet, sen så är det en film jag vill ha. Men sen är det inge mer. Hmm... Får se om jag har nå kreativa i familjen som kommer på nå bra. :P Men jag får iallafall börja övningsköra då. Ska bli skoj. Lite läskigt i början kanske, men det ska nog gå bra.

Sen så blir det ju snart påsk och påsklov också. Skönt! Får se vad jag hittar på då.

Nej, nu ska jag ta och gå ner och duscha.

Vi hörs!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards