Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Sofia - 28 mars 2009 23:18

Har precis kollar klart på Wallander- Hemligheten och jag säger bara det: Fy fan vilken bra film! Har förut tyckt att Mastermind har varit den bästa av alla Wallander filmerna, men det vette katten om inte den här var bättre. Men den var ju så hemsk!! Stefan, min favorit polis! Usch, vad jag led när jag såg honom. Fy vad dåligt han måste ha mått! Sen Linda också som hittade honom död där i fotöljen. Hon sa att hon älskade honom! Usch, vad jag tyckte synd om henne. Som tur är var det bara en film! Men iallafall, det var så att tårarna rann. Det sorgliga med Wallander filmerna är ju att hon som spelar Linda (Johanna Sällström) har tagit livet av sig. Det är ju egentligen ganska hemskt då att se henne på film, men veta att hon inte lever. Men ja, som sagt, det var en skit bra film. Se den om ni inte har gjort det!

Av Sofia - 28 mars 2009 20:43

Ni har väl hört att man ska släcka ljuset en timme med start klockan 20.30 med tanke på miljön. Om inte så vet ni det nu!

Av Sofia - 28 mars 2009 19:32

Jaha, här händer det inte så mycket. Blev inge kakbak idag för pappa höll på i köket för vi ska byta bänkskiva. Satt nyss och kollade på "Sveriges smartaste barn" hihi, man känner sig ganska smart när man kollar på det för man kan nästan alla frågor. Hur gamla är dom som är med och tävlar?

Ikväll blir det väl att kolla på "Robinsson" Sen ska jag också se Wallander- hemligheten. Det sägs att den filmen är riktigt bra så vi får väl se.

Imorgon kommer min syster och hennes son hit. Blir väl till att busa med honom då da. Roligt.

Inatt ska vi ju tydligen ställa fram klockan också. Vi förlorar en timme. Katastrof, nej då, jag överlever. :P

Av Sofia - 28 mars 2009 14:21

Måste bara lägga upp den här. Det var så jäkla bra!!!

Av Sofia - 28 mars 2009 13:37

Heeej!

Klockan är 13:38 och här sitter jag fortfarande i morgonrock nyss uppkommen ur duschen. Hihi, mamma och pappa var inte hemma på förmiddagen så jag passade på att sova länge! 12:50 kom mamma in och sa att det var lunch och då gick jag upp. Det är skönt att sova länge ibland. Har bara varit vaken en timme och har därför inte hunnit göra så mycket än. Men jag ska väl ta och klä på mig och göra mig iordning strax. Ska bara vara hemma och ta det lugnt idag. Har ju varit sjuk hela veckan. Hade feber fram tills igår. Kanske har det idag också, jag vet inte, har inte tagit nån, men det känns som jag är feberfri. Fast det gjorde det i och för sig igår också, men ändå visade termometern på 38.1

Jag har lovat mamma att baka lite kakor idag till det att jag fyller år. Blir väl lite kalas då.

Blir säkert nått till bligginlägg innan dagen är slut, men just nu så får det räcka med det här.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards