Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Lucia

Av Sofia - 13 december 2010 21:49

Måndag igen och åter skola. Var lucia idag också men vi hade sovmorgon till halv 1 så var inte och tittade. Lite tråkigt eftersom det brukar vara riktigt mysigt. Men har man sovmorgon så har man, den ger man inte upp frivilligt :P

I skolan hände det väl inte så mycket. Hade etik först och där gjorde vi klart arbetet. Satt sen och klura på vad vi ska ha som individuellaval i trean, men det var inte lätt. För det som vi var sugna på och ville ha, allt det var i period 3 och då ska vi inte välja nått för då ska vi ut på apu. Så det var bara att ta något annat. Blev tillslut iaf alternativ medicin, företagsekonomi och ljudteknik. Blir nog bra det också. Även fast vi hellre hade tagit, dans, teckenspråk och så :P

Sen så hade vi engelska, men då fick vi bara tillbaka provet och gick igenom det så var en chill lektion. På svenskan sen planerade vi bara vad vi ska göra efter jul och hade klassråd så det var också en lugn lektion.

Hahahah en så rolig sak! På svenskan nu eftersom det är sista veckan och ingen idé att börja med nå nytt arbete så ska vi bara leka lite och så imorgon och vi fick i läxa att komma på julklappsrim för att ha lite tävling. Så satt jag och snackade med Daniel och han skrev ett rim. Hahaha det roliga var att varken micaela eller sandra fattade och det har dom gått och hakat upp sig på. Jag har försökt förklara men dom fattar verkligen inte. så berättade jag för elin och hon fattade på en gång och micaela har nu pratat med sin kompis och hon fattade och försökte förklara men micaela förstår förtfarande inte. hahahahahah så kul!! Dom håller på och bli tokiga :P


Nu ska jag dra mig mot sängen och läsa lite.

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 6 mars 2011 17:40

           

Av Sofia - 11 februari 2011 21:36

Fredag idag, vilket betyder helg igen! Härligt!   Imorse vaknade jag 1 timme tidigare än nödvändigt! Hade ställt klockan på sju och ja visst, klockan sju ringde den. När jag hade snoozat ett tag och den stod på tjugo över och det var dags att gå ...

Av Sofia - 10 februari 2011 21:26

Hej på er!   Hade social omsorg hela förmiddagen och där tränade vi inför redovisningen. Jag, sandra och micke är en grupp och vi ska redovisa genom att göra en liten teatersnutt. Får se hur det kommer gå. :P Sen var vi upp till lustigknopp. Sa...

Av Sofia - 9 februari 2011 21:23

Hej på er! :)   Var skola idag, rullade på som vanligt. I etiken håller vi på med lite olika religioner och sånt och jag, lovisa och sandra valde Jehovas vittnen. Uppgiften var att intervjua någon som själv var det. Så idag klockan fyra hade vi b...

Av Sofia - 4 februari 2011 22:56

Nu är det helg! Så skönt! Men veckan har gått grymt fort! Ojojoj tyckte det nyss var måndag. Men veckan har varit ganska skön. Har inte så avancerade och stora arbeten i skolan just nu så det har varit lugnt. Inte hänt nå speciellt heller så vet inte...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards