Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sofia - 14 mars 2009 19:02

Hej!

Idag har min syster och hennes son varit här. Dom kom vid tio tiden. Vi åkte till stan efter lunch, men det blev inge speciellt med handlande. Åkte hem sen. Jag lekte med lillungen. Han är så söt!! Vid tre åkte vi till min morbror på kalas. Fikade och snackade. När vi kom hem vid fem tiden så busade jag med lillen igen. Vi satt bl.a vid datorn och mingade. Hehe, han säger minga när han menar att kolla på videos på youtube. Dom åkte hem för typ en halvtimme sen. Då hamnade jag här vid datorn. Ska väl senare se melodifestivalen och även wallander. Får se vem som vinner melodifestivalen då. Jag tycker måns eller emd. Förstår inte hur caroline af ugglas kunde gå vidare till final. Gillar inte henne. Eller asså hennes texter är helt okej, men hennes röst och scenframträdande gillar jag inte. Men det finns väl dom som gör det, annars hade hon ju inte gått vidare.

Imorgon ska jag till stan med en kompis, får se om det blir nå shoppande då da. Jag skulle vilja köpa nya skor och ett par svarta jeans. Får se om jag hittar nå.

Ha det bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards