Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sofia - 12 mars 2009 21:33

Idag i skolan började dagen med matteprov.  Men det vara bara ett g-prov så det var ganska lätt. Vågar man gissa på alla rätt?

På no:n sen gick vi igenom hormoner. Men som vanligt blev det lite snack om andra saker också. Skönt med no lektionerna att dom inte är så seriösa, hehe.

Sen på musiken fick vi håltimme för våran lärare var sjuk. Skönt! Vi tog det lugnt istället. Satt i bibblan och läste lite tidningar och snackade.

På spanskan sen gjorde jag också prov. Det var ganska lätt det med. Hoppas det gick bra.

Sen hade vi läsning, men istället gick vi igenom engelska läxa. Eftersom jag missade när vi fick den så visste jag inte riktigt vad den handla om så jag hade inte gjort den. Men det var väl ingen katastrof.

På so:n sen fortsatte vi med ekonomigrejsimojset. En grupp skulle redovisa men hälften var sjuka så min grupp gjorde det istället. Vi var inte riktigt förberedda så jag vet inte hur bra det egentligen blev, hihi.

Men sen slutade vi iallafall. Åkte hem, satt lite vid datorn, sen när vi åt mat så kom plötsligt morfar förbi så han stannade och åt lite. Sen resten av kvällen har jag läst den där jäkla boken. Asså, den var väl inte direkt dålig, men den var lite seg. Dessutom hade jag 100 sidor jag skulle läsa nu ikväll så det blev ganska mycket. Men nu är jag äntligen klar!!

Imorgon är det fredag! Fy fasen vad skönt med helg!

Ha det bra!

Av Sofia - 12 mars 2009 19:46

Nu ligger jag och läser den där jäkla boken jag snacka om förut. Den ska vara färdig läst imorgon och är jag klar? Nej, så klart inte. Har legat och läst typ en timme nu, gav upp en stund för att försöka läsa vidare senare. Det blev som jag misstänkte. Jag sköt bara upp läsande och ligger därför nu med jätte mycket att läsa. Jobbigt! Men nu har jag typ bara 40 sidor kvar, så det känns ju lite lättare iallafall. Nej, nu ska jag ta och läsa klart boken så jag slipper den!! Önska mig lycka till.

Kram.

Av Sofia - 12 mars 2009 15:40

Idag har jag haft två prov. Matte och spanska. Båda gick ganska bra tror jag, så det känns skönt. Men imorgon har vi nationella prov i engelska, läs och hör förståelse. Jag suger på engelska så därför blir man ju extra nervös. Men vi testade i höstas att göra provet som niorna då hade gjort och det klara jag. Så det ska nog gå bra, hoppas jag. Men jag hatar prov. Allt pluggande man måste göra och den här nervositeten innan. Usch!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards