Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Sofia - 15 mars 2009 17:09

Vad tycker ni? Var det rätt att hon vann? Är låten bra? Har hon nån chans i den stora finalen?

Av Sofia - 15 mars 2009 16:57

Jaha, vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Vann rätt låt? Jag tycker att det var helt okej att hon vann. Men det kunde ha varit bättre. Tex om emd, måns eller sarah vann. Men nu blev det som det blev och jag tror faktiskt vi kan ha en chans i den stora finalen sen. Liksom opera sticker ju ut lite från det andra. Men vad spännande omröstningen var går då. Det kunde ju ha gått hur som helst, inget var ju klart förän det verkligen var klart. Måns ledde ju efter att dom olika jurygrupperna hade röstat så då tänkte jag: jaha, grattis måns. Men sen, ja du, det vände helt.


Idag har jag varit med en kompis. Hon kom hit vid elva tiden. Vi hade bestämt sen igår att vi skulle till stan och mamma skulle också dit så vi passade på att få stjuts. Det blev inte så länge på stan. Hon skulle ha ett paket till sin pappa som snart fyller år och jag kollade på skor. Men inget blev handlat. Förutom ett diadem av mig. Vi gick sen hem i det härliga vädret. Känndes verkligen som vår nu. Hoppas det håller i sig så snön försvinner. Vill ta fram moppen igen!! Men iallafall så på vägen hem gick vi förbi donken och köpte glass. Gott. När vi väl sen kom hem så har vi typ bara sittit vid datorn. Hon åkte för en stund sen så nu sitter jag här själv. Om en timme är det "One tree hill". Det är så bra! Men ikväll var det typ ett avsnitt då bara Lucas drömde nått. Det kanske inte blir nå speciellt bra avsnitt, men självklart ska jag se det iallafall.

Imorgon är det skola igen. Jobbigt. Men den här veckan har vi inga prov. Skönt! Det är så jobbigt med en massa prov!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards