Alla inlägg den 4 mars 2009

...

Av Sofia - 4 mars 2009 16:16

Hej!

Har egentligen inte så mycket att skriva om känner jag. Det har inte hänt nå speciellt. Har varit i skolan idag. Där hade vi först träslöjd. Haha, jag håller på med en osthyvel där som jag nu nästan är klar med. Tycker det är så svårt med träslöjd och komma på saker man ska göra. Vi har liksom haft det sen klass tre, så man har ju hunnit gjort en hel del. Nu känns det som att man gör en sak, fast det egentligen är en onödig sak. Eller ja, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men man har slut med ideér på vad man ska skapa. Någon som förstod nått av det där? Hihi, iallafall så hade vi gympa sen. Vi körde volleyboll. Var ganska kul. Sen hade vi no, då fortsatte vi med nervsystemet och sen hade vi matte. Idag så krånglade inte bussen på vägen hem iallafall, tack för det.

Imorgon ska vi ha en samlevnads dag. Blir nog intressant. Får berätta mer imorgon om vad som hände.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards