Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sofia - 22 mars 2009 19:21

Jaha, söndag idag, skola imorgon. Men morgondagen blir nog inte så dryg, vi ska ha en hel dag om rasism. Två föreläsningar, en film och lite diskutioner. Får se hur det blir.

I morse gick jag upp vid nio. Lillungen var självklart redan vaken. Han blev glad när jag kom upp och ville direkt att jag skulle ta sparkcykeln och åka på och han trehjulingen. Men eftersom jag var nyvaken så var jag inte så sugen på det. Istället gick jag in till sängen igen och efter en stund kom han med några böcker han ville att jag skulle läsa. Det gjorde jag gärna. Sen rullade förmiddagen på med lek och bus. Efter lunch skulle vi stjutsa hem honom. Var lite tråkigt för nu har man ju kommit in i allt så allt gick ju smidigt. Men det blir väl fler gånger. När vi kom hem till dom jobbade fortfarande hans föräldrar. Så det blev lite lek och jag passade även på att gosa med deras katt. Vid två tiden kom min syster hem. Jag och mamma stannade väl kvar en timme typ och snackade och så, men sen åkte vi hem. Sen resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, faktiskt lite skönt att inte ha nån som drar i en och vill ha upp en och leka hela tiden, fastän det oftast är kul, kan det bli lite drygt ibland.

Jag har bl.a kollat på one tree hill. Så bra!! Sen får vi se vad jag gör resten av kvällen. Men det blir nog kudden i tid iallafall. Är faktiskt lite trött.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards