Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Sofia - 8 mars 2009 16:02

Jaha, då var helgen slut igen då och skolan börjar igen imorgon. Usch, missade ju spanska provet i fredags eftersom jag gick hem. Hoppas inte jag behöver göra det imorgon. I och för sig så kan jag allt, men jag orkar ändå inte.

Idag hängde jag med mamma och pappa till kupolen igen. Blev förvånad när jag kom upp imorse och det var PAPPA som hade föreslagit att åka till kupolen. Men ja, vi åkte efter lunch. Jag tänkte köpa ett par svarta jeans men det var så urplockat så jag hitta inga. Men det är ju så, vårkläderna börjar ju komma in nu, och svarta jeans hör väl inte riktigt dit då. Så det blev inge handlande. Men glass blev det. :) Smakade melonglass och den var så jäkla god!! Den var så frisk liksom. Mums, den blir det nog fler gånger man äter.

När vi kom hem igen så åkte jag och mamma till mormor och morfar för att min klippning av morfar äntligen skulle bli av. Han var verkligen långhårig så det behövdes. Gick snabbt och smidigt så vi var inte kvar där så länge. Fick även betalt för min insats och det är ju alltid trevligt. Tack!

Ikväll ska jag kolla på One tree hill!! Älskar den serien!! Tyvärr kör dom bara ett avsnitt varje söndag. Förut körde dom ett avsnitt varje dag (mån-fre) det var mycket bättre. Men aja, det är inget man kan göra åt. Får vara glad att dom sänder över huvud taget.

Nu ska jag gå och ta nått och dricka, känner att jag är otroligt törstig, hur nu det kan komma sig. Men vi hörs.

Ha det så bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards