Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sofia - 24 mars 2009 16:36

Du vet att du lever i 2009 när:

1. Varje gång du går på fest kan du dagen efter se bilder på dig på facebook mm
2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på flera år.
3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på msn.
4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.
6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.
7. Du läser listan flinar och nickar.
8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.
9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.
10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.
11. Nu skrattar du åt dig själv.
12. Kopierar denna ifall du gick på det, jag vet att du gjorde det!

Japp, jag åkte dit. :P

Av Sofia - 24 mars 2009 15:17

Hej på er!

Hoppas ni är friska för det är tyvärr inte jag. Är förkyld och har feber. Inge kul! Har inte gjort så mycket idag. Gick upp vid tolv, åt lunch, läste lite, la mig i badet en timme, gick upp, åt lite äppelpaj, ringde till Ellinor och nu sitter jag här. Ellinor är också hemma och är sjuk så vi satt och snora ikapp i telefonen, hihi.

Har nationellaprov-engelska-uppsats imorgon. Kommer missa den. Vill inte! Gillar inte att göra prov i efterhand. Inge kul när alla redan har gjort det och man sitter själv där i ett grupprum. Men aja, så lär det väl blir nu. Är inte så stor chans att jag kommer till skolan imorgon.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards