Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Sofia - 19 mars 2009 17:23

Idag är det torsdag vilket betyder att imorgon är det fredag! :) Skönt med helg, fast denna vecka har gått fort tycker jag.

Idag i skolan började dagen med matte. Hände väl inte så mycket där. Jobbade på som vanligt, tråkigt som vanligt.

Sen hade vi no. Vi fick börja skriva på inlämningsuppgiften som ska vara inne torsdag nästa vecka. Om exakt en vecka alltså. Hjälp!

Vi har jobbat med hjärnan och nervsystemet, så då kan ni ju lisat ut vad vi ska skriva om. :P

På musiken sen spellade vi gitarr till en låten som hette "all of me", tror jag. Sen fick vi tillbaka proven vi gjorde vecka 8. Gick helt okej, men det kunde ha gått bättre. Får lägga på ett kol på lektionerna om jag ska få ha kvar mitt mvg i slutbetyget. Men det löser sig. Hoppas jag.

Sen på spanskan fortsatte vi översätta en text och började även skriva en text om kuba.

Sen hade vi 20 minuters läsning. Håller på och läser första twilight boken- "Om jag kunde drömma". Har sett filmen och sen så hittade jag boken på rean så nu hade jag tänkt att läsa den. 

Sist men inte minst hade vi so. Vi höll på med marknadsekonomi.

Japp där har ni min skol dag. Kul? Njä, inte direkt va?

Istället för att ta bussen hem så tog jag faktiskt en promenad tillsammans med Ellinor idag. Känns verkligen som vår i luften nu. Så härligt!! Vi gick och snackade och hade kul, så det blev en trevlig promenix.

Mitt överkast som jag beställde förut hade kommit idag. :) så nu ligger det fint på min säng. Det är brunt, men på andra sidan är det naturfärgat, så man kan liksom välja. Men jag har det bruna uppåt. Tycker det är snyggast.

Imorgon kommer min syster son hit och ska stanna hela helgen. Kul! Blir väl till att busa med honom, får se vad vi hittar på.

Ha det bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards