Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Sofia - 7 mars 2009 21:15

Hej allihopa!

Här sitter jag och kollar på melodifestivalen. Men tycker inte alls det har varit speciellt bra i år. Och det nya röstningssystemet suger. Dom tänker bara på pengar. Men vem orkar hålla på och rösta när det är en massa dueller och allt vad det är? Jag tycker det bästa vore om alla bara sjöng och sen utsåg man en vinnare. Eller har jag fel?

Av Sofia - 7 mars 2009 17:21

Hej!

Igår blev det inte så mycket bloggande. La bara upp nå fyllerigrejs. Hände inte så mycket igår. Var i skolan, men gick hem vid lunch. Sen va jag bara hemma. Satt vid datorn, kolla på tv, åt godis gjorde jag också. :P Äter godis så jäkla sällan så det var gott. Idag följde jag med mamma och pappa till borlänge. Dom skulle köpa en sängram och mamma lovade att vi kunde gå in på kupolen. Så det var för kupolens skulle jag följde med. Först så åkte vi runt och kolla på sängar. Sen åkte vi som lovat till kupolen och åt och jag gick för att kolla på en jacka jag sett i en tidning. Blev tyvärr inge köp för jackan var inte alls så snygg som den hade sett ut att vara. Vi blev inte kvar på kupolen så länge, vilket jag tyckte var synd. Hade gärna gått där ett tag men affären som mamma och pappa äntligen hittade en säng på stängde klockan två, så vi var tvungna att åka dit innan det var försent. När vi sen kom hem åkte jag och mamma en sväng till mormor. Blev där typ 45 minuter bara. Morfar var inte hemma, vi väntade lite extra länge för jag har lovat att klippa honom, men han kom aldrig så vi åkte hem igen. Ska nog dit imorgon igen på ett nytt försök. Men mormor lovade att hålla honom hemma, så det ska nog inte bli nå problem. Jag har lovat nu i typ två veckor att jag ska klippa honom, men det har inte blivit av. Måste väl se till att få det gjort nu då.

ikväll ska jag se melodifestivalen- andra chansen. Får se hur det går då. Har ingen direkt jag hejar på. Mina favoriter har redan gått till final. :)

Men ni får ha en fortsatt härlig lördag. Så skönt med helg!!

Kram kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards