Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

God morgon...

Av Sofia - 1 mars 2009 12:53

... Eller egentligen ska man väl säga god förmiddag vid den här tiden. Men för mig blir det god morgon för jag gick nyss upp. Skönt att sova länge!! Problemet blir väl ikväll när man måste gå och lägga sig i tid eftersom det är skola imorgon. Kommer nog bli svårt att somna. Men aja, skit i det, ändå försent att ändra på nu. Får se vad jag hittar på idag då. Först och främst ska jag iallafall gå ner och duscha och sen äta lunch. Sen kommer min bror, han tjej och deras två hundar hit igen efter en dag i backen med brädan. Haha, måste berätta en liten kul grej. Min bror är så galen ibland. Han har inte åkte snowboard på jätte länge. Typ sju år eller nått sånt. Så för att våga ge sig iväg idag så ville han testa lite igår. Vi har en liten backe på gården som han tänkte testa i. Problemet var bara att det va så mycket snö. Först så satt han ner för att spänna fast brädan och sen när han skulle upp så kom han int eupp så jag och hans tjej var tvungen att dra upp han. Sen när han väl skulle åka så kom han typ en halv meter innan han stupa ner i snön. Haha, såg roligt ut. Han tog en spade och föröskte få undan lite snö, skulle sen göra ett nytt försök då kom han så långt han hade skottat, sen fastna han  snön. Tillslut så sa han: Nää, men jag åker ner och sen får jag liksom sno om så jag åker åt sidan. Jo, visst lycka till. Det blev ett platt fall i snön det med. Haha, jag och hans tjej stod där och skratta bara. Såg så jäkla roligt ut. Ni kanske inte tycker det verka roligt. Alltid svårt att återberätta sånna här saker för nån som inte va med på det, men jag försäkrar er om att det va kul.

Nu ska jag ta och gå och äta lite lunch.

Förresten, ser ni att jag har lyckats kommit på hur man lägger upp bilder nu. Skrev ju igår att jag hade problem med det, men så igår när jag skulle sova så slog det mig en idé som jag bestämde mig för att testa och gissa vad! Det funka!! Än så länge är det bara en bild på mig vid presentationen. Men det kommer säkert komma fler fram över.

Ha det bra. Vi hörs!

Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 6 mars 2011 17:40

           

Av Sofia - 11 februari 2011 21:36

Fredag idag, vilket betyder helg igen! Härligt!   Imorse vaknade jag 1 timme tidigare än nödvändigt! Hade ställt klockan på sju och ja visst, klockan sju ringde den. När jag hade snoozat ett tag och den stod på tjugo över och det var dags att gå ...

Av Sofia - 10 februari 2011 21:26

Hej på er!   Hade social omsorg hela förmiddagen och där tränade vi inför redovisningen. Jag, sandra och micke är en grupp och vi ska redovisa genom att göra en liten teatersnutt. Får se hur det kommer gå. :P Sen var vi upp till lustigknopp. Sa...

Av Sofia - 9 februari 2011 21:23

Hej på er! :)   Var skola idag, rullade på som vanligt. I etiken håller vi på med lite olika religioner och sånt och jag, lovisa och sandra valde Jehovas vittnen. Uppgiften var att intervjua någon som själv var det. Så idag klockan fyra hade vi b...

Av Sofia - 4 februari 2011 22:56

Nu är det helg! Så skönt! Men veckan har gått grymt fort! Ojojoj tyckte det nyss var måndag. Men veckan har varit ganska skön. Har inte så avancerade och stora arbeten i skolan just nu så det har varit lugnt. Inte hänt nå speciellt heller så vet inte...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards