Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Sofia - 21 mars 2009 19:21

I morse vid nio tiden blev jag väckt av en liten busunge. Jag var väl inte speciellt pigg vid den tiden så jag låg och drog mig lite. Men tillslut masade jag mig upp. Vad har hänt idag då? jag busat med ungen hela dagen. Vid elva tiden åkte han, jag och mamma till stan. Vi köpte ett par gummistövlar och gympaskor till honom. Sen åkte vi till mormor och morfar och fikade och hälsa på lite. Sen har vi bara varit hemma. Var ute på altan en sväng. Pappa hade plockat fram min gamla tre hjuling och sparkcykel. Så han dog tre hjulingen och jag sparkcykeln. Var ju ett tag sen man åkte på den. Så man var lite ovan. Kommer ihåg hur man höll på och hoppa och gjorde trix med den. Men nu gick det inge vidare, haha, men framåt kom jag väl iallafall. Sen har vi varit inne.Vi har bl.a läst Började läsa en bok för honom. Vet inte hur många gånger jag fick läsa om den, jag höll räkningen fram till sex, sen slutade jag. Sen var det två andra böcker också som jag fick läsa om och om igen. Men det var väl inga problem. Han satt tyst och lyssna och tittade på bilderna. Tillslut hade han lärt sig böckerna också så han sa i förväg vad som skulle hända. Gulligt! Men nu sover han iallafall. Får se vad jag ska göra resten av kvällen. Kolla på tv förmodligen. Wallander ska jag se iallafall!

Ha det bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards