Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Har tråkigt..... Nån fyllerigrejsimojs

Av Sofia - 6 mars 2009 12:55

OM MIG

1.Namn – Sofia

2. Bor –  Falun

3. Syskon – storasyster och storebror

4. Ålder – 15, 16 om en månad

5. Född – 6 april

6. Ögonfärg - Blå

7. Längd - 172 typ

8. Sko storlek – 41

9. Höger eller vänsterhänt – Höger

10. Stjärntecken - Vädur

11. Hårfärg – Brun

12. Födelseort – Falun

DAGENS..

1. Låt – har inte lyssnat på nå musik idag

2. Saknad –ingen

3. Kläder - jeans, vit-orange randig t-shirt och vit tröja

4. Smink – lite puder bara

5. Underkläder – troser och bh

6. Mat – skinkfrestelse

7. Köp – godis

8. Göra sen – vet inte, kolla på tv kanske

9. Godis – lösgodis

10. Pinsammaste – Inget


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om att plocka svamp – nej

2. Tycker du om godis – Ja

3. Hur många gånger i veckan äter du godis – det är ganska sällan. äter inte varje vecka. Kan gå flera veckor emellan.

4. Äter du oftast nyttig mat – sådär

5. Är du stark - nja

6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – haha, vet inte

7. Tycker du att du själv är söt/snygg – duger väl

8. Ger du mycket komplimanger till andra – ibland

9. Är du nöjd med ditt förnamn – Jo då

10.Tycker du att du själv är smart – lite lagomt sådär

11. Vad är det sämsta hos dig – att jag skjuter upp saker

12. Vad är det bästa hos dig – Att jag är jag?

13. Har du bra självförtroende - ja, ganska

14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – oj, för mycket iallafall

15. Du tycker om att vara med killar – jo då

16. Känner du dina grannar – ja, hyfsat

17. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta

18. Använder du BH varje dag – Ja

19. Svär du ofta – Ibland

20. Gillar du skolan – inte direkt

21. Har du någon gång skolkat - Nej

22. Spelar du något instrument - Nej

23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – teater, sång, dans

24. Har du några tatueringar – nej

25. Har du några piercningar – Nej

26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – haha, vet inte riktigt

27. Tycker du om djur – Ja


BRUKAR DU...

1. Sova - Ja, älskar att sova länge på morgonen

2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej


3. Röka - Nej


4. Snusa – Nej

5. Dricka - Nej

6. Skada dig – Nej

7. Klä dig i svart – Ibland

8. Hata folk – Nää

9. Lita på folk – om jag känner dom så


10. Skada dig med flit - Nej


11. Drömma mardrömmar – Det händer

12. Gå i skolan -Ja

13. Gå i kyrkan – Nej14. Vilja dö – Nej


NÄR...

1. Åt du senast – Lunch för ca. 1 timme sen

2. Läste du ut en bok senast – för typ en halvtimme sen

3. Köpte du något senast – Idag


4. Svor du senast – Kommer inte ihåg


5. Sjöng du senast – igår

6. Klagade du senast – jadu, idag kanske?

7. Klantade du dig senast – Det har jag förträngt

HAR DU...


1. För många vänner - Nej, kan man ha för många?


2. Förföljelsemani - Nej


3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej

4. Skadat någon – nej, inte med flit iallafall

5. Färgat håret - Japp

6. Egen dator – Ja

7. Gjort bort dig rejällt – Kommer inte ihåg, men det har jag säkert.

ÄR DU...

1. Snäll – ja, det tycker jag väl

2. Snygg – det duger

3. Söt – hihi

4. Lång – ganska

5. Kort – Nej


6. Klantig - ibland

7. Tönt – Nej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 6 mars 2011 17:40

           

Av Sofia - 11 februari 2011 21:36

Fredag idag, vilket betyder helg igen! Härligt!   Imorse vaknade jag 1 timme tidigare än nödvändigt! Hade ställt klockan på sju och ja visst, klockan sju ringde den. När jag hade snoozat ett tag och den stod på tjugo över och det var dags att gå ...

Av Sofia - 10 februari 2011 21:26

Hej på er!   Hade social omsorg hela förmiddagen och där tränade vi inför redovisningen. Jag, sandra och micke är en grupp och vi ska redovisa genom att göra en liten teatersnutt. Får se hur det kommer gå. :P Sen var vi upp till lustigknopp. Sa...

Av Sofia - 9 februari 2011 21:23

Hej på er! :)   Var skola idag, rullade på som vanligt. I etiken håller vi på med lite olika religioner och sånt och jag, lovisa och sandra valde Jehovas vittnen. Uppgiften var att intervjua någon som själv var det. Så idag klockan fyra hade vi b...

Av Sofia - 4 februari 2011 22:56

Nu är det helg! Så skönt! Men veckan har gått grymt fort! Ojojoj tyckte det nyss var måndag. Men veckan har varit ganska skön. Har inte så avancerade och stora arbeten i skolan just nu så det har varit lugnt. Inte hänt nå speciellt heller så vet inte...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards