Alla inlägg under maj 2009

...

Av Sofia - 30 maj 2009 23:02

Här ska Daniela åka med i "bilen". Lite rädd kan jag avslöja att hon var.

Av Sofia - 30 maj 2009 22:57

Grattis till Simon och Pontus som fyller år idag!


Jag har haft en underbar dag!! Den började vid tolv när jag mötte Daniela på stan. Vi skulle hitta en födelsedagspresent åt Simon och Pontus. Vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa åt dom. Slutade med att vi köpte en skål och fyllde den med jordgubbar.

Vi två tiden kom vi till dom. Vi satt först och snacka. Micke, Fredrik och Markus var också där. Sen spelade vi kubb. Jag och Daniela ägde. Faktiskt, det är sant. Blev förvånade själv att det gick så bra! Sen hade dom en ”bil” vi körde runt i. Jag och Daniela var fega först och ville inte köra, men till slut testa vi. Det var faktiskt ganska skoj. Vid fyra tiden hade deras pappa grillat lite så vi åt! Sen satt vi och snacka ännu mer. Pontus och Markus åkte ut i bilen igen. Jag satt med ryggen åt och plötsligt hör man deras pappa skrika till. Jag vänder mig om och ser hur "bilen" ligger omkull vält. Alla sprang dit. Markus hade kravlat sig ur och klarat sig undan. Inte ett ända skrapsår. Men Pontus. Hela vänster armen var upp skrapad. Såg inte alls kul ut. Först så låg han alldeles stilla på mage också. Hatar sånt. Det hinner gå många tankar genom huvudet. Men han reste sig tillslut upp. Men efter en stund åkte han och hans pappa in till akuten. Dom var borta typ fyra timmar. Under den tiden hann vi bl.a ta årets första dopp. Det var lite kallt, men när man väl kom i var det faktiskt ganska skönt. Vi badade ungefär en halvtimme. Sen satt vi och snacka ännu mer och käkade chips och allt vad det nu va. Sen kom Pontus tillbaka. Hela armen var omlindad. Stackarn. Men inget var brutet i alla fall. Efter det körde vi några vändor kubb till. Sen ringde pappa och sa att han skulle hämta oss så det var väl bara att lyda. :P

Men det har varit en helt fantastisk dag. Tack alla inblandade.

Nu ska jag ta och ladda upp lite bilder så ni får se. :P
Av Sofia - 29 maj 2009 20:06

Nu har jag lagt in lite bilder från balen. Mer kommer en annan dag då jag har fått dom. Ni får nöja er med det här så länge. ;)

...

Av Sofia - 29 maj 2009 20:05

Så här fina lockar hade jag idag när jag tog ur alla hårnålarna.

Av Sofia - 29 maj 2009 20:03

Vi tjejer och killarna vi gick med.

Av Sofia - 29 maj 2009 20:02

Jag och mina tjejkompisar.

Av Sofia - 29 maj 2009 20:01

Det här är då jag i min klänning. Strax innan vi ska iväg.

Av Sofia - 29 maj 2009 20:00

Den här fina bilen åkte vi i till balen!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards