Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sofia - 20 maj 2009 18:49

Nu är vi lediga i hela fyra dagar!!! Fy fasen vad skönt!!!

Dagen idag började med hemkunskap. Vi bakade!!! Jag och Romina gjorde vanliga muffins med topping som bestod av florsocker, hallon och philadelphiaost. Dom blev goda. Dom andra gjorde bullar, rulltårta, chokladsnittar och chokladmuffins. Sen fick vi slå oss ner och äta upp allt. Hihi.

När man var lagomt full i magen var det dags för idrott. Idag hade vi egenplanerad lektion. Jag och Daniela körde basket med några kompisar. Vi hade jätte kul. Vi ägde såklart... eller inte. Hehe. Vi ska göra det nästa vecka också.

På no:n hade vi andra delen av nationellaprovet. Det här var mycket lättare. Skönt! Vi skulle testa olika metaller och kolla vilken som ledde värme bäst.

På matten satt jag och fyra kompisar i grupprum och jobbade. Nice.


Imorgon ska jag till stan med Ellinor. Hon behöver köpa skor till balen. Hoppas vi hittar nå!!! Jag ska köpa pärlor som jag ska ha i håret på balen. Men det hoppas jag inte blir allt för svårt att hitta. Det tror jag inte.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards