Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sofia - 21 maj 2009 22:43

Ledig idag, så härligt!

Vid halv två tiden mötte jag upp Ellinor på stan. Hon skulle ha skor till balen och det var väl prio 1 så vi började med det. Hon köpte dessvärre inga, men det fanns några som det såg ljust ut för. Vi ska ner imorgon igen, får se om det blir nå skoköp då. :P Sen gick vi runt och kolla lite. Jag köpte bl.a pärlor som jag ska ha i håret på balen. Så nu är det fixat. Tänk, om en vecka är det dags!! Så kul det ska bli!! Dansa hela kvällen. Måste börja gå i mina skor så inte mina fötter strejkar. Dom är ju inte direkt vana vid att gå i högklackat. Men det ska nog gå bra. :P

Vi var även in på ett nytt fik inne på nya gallerian. Ett mysigt ställe va det. Vi satt där länge och prata. Ingen av oss orkade egentligen resa på oss, men tillslut lyfte vi på rumpan. Jag var in en sväng och köpte tre kaktusar. Planterade om dom i en annan kurka när jag kom hem. Säger vara ett ord: Stickit!!

Sen har jag städat källan också. Ellinor ska komma hit och sova imorgon så då måste det väl se lite snyggt ut iallafall. :P

Har precis sett filmen Dirty dancing 2. En bra film faktiskt. Uppföljarfilmer brukar man bli besviken på, men inte den här tycker jag. :)

Det var väl allt för nu. Ha det bra!

Av Sofia - 21 maj 2009 12:18

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det Inegn roll i
viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards