Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sofia - 17 maj 2009 22:30

Jaha, då var det dags för skola imorgon igen då. Men den här veckan går vi ju bara tre dagar. Så det känns skönt. Men imorgon har vi nationellaprov i no. Vår skola har fått fysik. Helt okej, men jag hade helst fått biologi. Aja, man får väl göra sitt bästa. Vår lärare sa att med det här provet kan vi inte sänka oss, bara höja oss, så det känns jätte skönt!


Idag har jag inte gjort mycket. Legat ute i solen. Så skönt!! Sen har mamma köpt en ny mobil så jag hjälpte henne lite med den. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Kollat på "one tree hill". Det var sista avsnittet. Men det kommer tillbaka i höst så jag är inte så extremt depp. Men jag älskar den serien! Den är så bra!

Av Sofia - 17 maj 2009 00:17

Ja, då var det klart. Norge står som segrare i Eurovision song contest 2009. Men det var en riktigt bra låt! Jag ringde faktiskt och rösta på dom. :x Det blev en ganska stor seger iallafall och man förstod ju ganska tidigt att dom skulle vinna, så det var ju inte direkt spännande. Men grattis till Norge, dom var jätte bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards