Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Sofia - 18 maj 2009 20:21

Hej på er!

Dagen började med svenska. Då fick vi bl.a tillbaka uttestningsproverna vi gjorde förut för nästa års nationellaprov. Jag fick vg+. Kul! Fick 30 poäng och typ 32 var mvg. Känns lite störande men aja. Bra iallafall.

På spanskan fortsatte vi med muntliga-nationella. Vi andra spelade spel. Efter lunch var det dags för nationellaprov-no. Hur gick det då? Sådär. Haha, vi jobbade med det som var på provet i sjuan och lite i början av åttan så man hade ju glömt hur mycket som helst. Typ alla tyckte det var svårt. Vi fick gå tidigaste klockan två. Jag och dom flesta andra blev klara tidigare. Men vi var tvungna att stanna. Jag och Daniela satt och sms med varandra fast vi satt typ bredvid varandra, bara en stol emmelan. Men det fick tiden att gå iallafall. På vägen hem så tankade jag moppen. Så nu kan man åka igen. Great! Fick full tank för bara 56 kronor. Trodde det skulle kosta mer.

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Var iväg till ett vandrarhem och fråga om sommarjobb men jag var för ung. Synd. Får hoppas att jag får nått på det där inom kommun jag sökte på förut. Där har jag åldern inne iallafall.

Ikväll är det Cityakuten. Det är så bra. Sista säsongen nu. Tråkigt, men inte mycket att göra åt. Ska se det!

Vi hörs!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards