Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Sofia - 24 maj 2009 21:22

Hittade detta kort på oss. Visst är vi snygga. :P

Av Sofia - 24 maj 2009 21:13

Hej på er!

Idag har jag, mamma och pappa varit hos min bror, hans tjej och deras två hundar. Kom dit vid elva tiden. Möttes av två överlyckliga hundar. Vi umgicks medans dom fixade maten. På menyn stod grillat. Gott! Men mitt upp i allt blev det strömavbrott. Som tur var så går ju inte grillen på ström och potatisen som stod i ugnen hade blivit tillräckligt klar så den var ätlig. Men strömmen kom tillbaka efter en halvtimme typ. Vi slog oss ner och åt. Sen åkte vi till Marieberg, tror jag det hette. Ett STORT shoppingområde. Vi var bl.a in på IKEA. Jag köpte en pläd, doftljus och nå doftgrejsimojs som jag hällde upp i en skål. Så nu luktar det gott här nere på mitt rum. :P Sen åkte vi tillbaka hem till dom. Vi fikade. Solen hade då tittat fram så vi satt ute på verandan. Härligt! Vi åkte hem vid halvfem tiden. Jag somnade när vi kommit utanför Örebro så det gick snabbt och smidigt att åka bil. Somnar alltid när jag åker länge i bilen. Men det är ju samtidigt skönt. Då slipper man sitta och ha tråkigt. Vaknade till lagomt till Ludvika då vi stannade och åt. Vi kom hem vid åtta tiden. Har inte gjort så mycket sen dess. :P

Det har varit en trevlig och rolig dag. Försökte ta kort på hundarna. Casper gick väl hyfsat bra. Men Maja, ja du, hon kunde då inte stå still. Men jag lägger upp dom bästa korten som blev. :)

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards