Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sofia - 2 maj 2009 19:15

Han är så bra!!! Älskar det här klippet!

Av Sofia - 2 maj 2009 18:11

Äntligen är jag klar!! Har stått och målat spaljén hela eftermiddagen. Trodde det skulle gå fort, men där hade jag fel. För det första så var det lite pilligt så det tog väl tid pga det, men sen så brukar jag ju liksom inte stå och måla så jag har väl kanske inte nån riktigt bra teknik. Men nu är det iallafall klart och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Den är nu vit istället för ljusgrå som den var innan. Nu ska den bara torka också, men det var typ 1-2 timmars torktid så det är ju snart klart då da.

Imorse åkte jag och pappa iväg med bädd delen till soffan och bytte den. När vi kom hem med den förra helgen och skulle sätta ihop den så var ena hörnet avbrutet. Så vi åkte och bytte den idag. Men störande när man köpt en helt ny soffa och så kommer man hem och den är trasig. Men ja, nu är det fixat i alla fall, så det är bra.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards