Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Sofia - 22 maj 2009 19:57

Okej, nu har ni fått ett inlägg av min underbara kompis Ellinor. Det hon skrev kan ni ju ta med en nypa salt. Jag är inte så hemsk som jag framstod och det tror jag Ellinor håller med om. (hoppas det i alla fall)

[Ellinor: Kanske...:P]

Puss och hej!

Av Sofia - 22 maj 2009 19:42

Okej innan ni läser det här (vilket är försent) så måste jag inflika att det inte är den fabulösa Sofia som skriver utan till er stora besvikelse Ellinor (Jag vet vad ni tänker: Neeej inte hon! Jag vägrar läsa det här!) Men i alla fall. Jag är hemma hos Fia just nu och vi har precis glott på två filmer. Den första vi tittade på var urusel, riktigt kass (och då menar jag kass!) men den andra var riktigt bra :) Ja, jag måste bara säga att skojakten är över!!! Jag har hittat dem!! Allt springande efter balskor i ALLA skobutiker i stan har gett resultat. Vi hittade dem! (Folkets jubel!) De är svarta (om någon bryr sig.) Jag bör kanske tillägga att Fia och jag har inte lyckats äta upp allt godis jag köpt! Men kvällen är lång och det kommer troligen ta slut innan kl 3.00 inatt. (man kan ju hoppas, men troligen kommer jag sova strax efter 20.00) ZzzzZzzzzZzzzzz....... Okej Fia påpekade att jag framstår som dum i huvudet och tyvärr måste jag bekräfta att hon har rätt. Okej, plötsligt ångrar sig Sofia och tar tillbaka allt ont hon någonsin sagt om mig. Ni kan ju avgöra själva vad ni tycker om det...


Kram och God natt!

/Ellinor



Av Sofia - 22 maj 2009 11:41

Hej på er!

Ännu en ledig dag. Så skönt!

Måste strax göra  mig iordning för jag ska snart iväg, blir därför ett kort inlägg.

Först ska jag ta moppen upp till lasarettet. Där ska jag möta upp mamma och vi ska hälsa på mormor. Sen ska jag ner på stan med Ellinor. Hon ska väl kolla på balskor igen och sen ska vi hyra film till kvällen. Får se vilket det blir. :P nå förslag på vad man kan hyra?

Sen ska vi bara kolla på tv, käka godis och mysa resten av kvällen. Nice.

Det blir nog inge mer inlägg idag. Kommer ha fullt upp med Ellinor. Men jag kommer tillbaka imorgon. Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards