Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sofia - 1 maj 2009 15:47

Vilket härligt väder vi har!! Solen skiner och det är jätte varmt. Skjortsen åkte på för fösta gången idag. Härligt!!

Har legat ute i solen en lång stund, men tillslut blev det för varmt så då tänkte jag passa på att blogga lite.

Igår var en trevlig dag. Efter skolan åkte jag och Ellinor till stan. Hon köpte en tröja och jag en lykta till mitt rum. Sen gick vi och hyrde film. Vi åkte sen hem. Klockan var då närmare halv fem. Mamma satte på grillen då så det blev en god kvällsmat. Grillat är ju så gott. Jag och Ellinor gick sen ner på mitt rum. Vi kollade på High school musical 3. Jag gillar ju dom filmerna, men Ellinor är väl inte lika förtjust. Hon satt och garva för hon tyckte alla låtarna var så smöriga. Haha.

Sen umgicks vi. Satt och snackade. Vid nio tiden satt vi igång filmen vi hyrt. Kommer dess värre inte ihåg vad den hette. Men den var faktiskt ganska bra. Den handlade om en tjej som jobbade på ett hotall dit hennes idol kom. Hon smög sig på en båt som han var på och han råkade ramla över bord. Hon hoppade efter och dom hamnade på en öde ö (trodde dom) det visade sig att dom bara var på andra sidan ön där hotellet var. Hon kom på det ganska snabbt men sa inget för att få umgås med honom. Ja, mer avslöjar jag inte. :P

Vid tolvtiden bädda vi och gick och la oss, men låg sen och snackade.

Så ja, Vi hade kul. Hur var eran valborg då?

Nu ska jag ta och gå ut i solen igen.

Vi hörs!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards