Alla inlägg under april 2009

Av Sofia - 19 april 2009 13:14

Får bli ett snabbt inlägg det här för jag håller på och packar. Jag ska flytta ner i källaren!! Så härligt! Får ett stort rum nu :D Berättar mer senare!

Kram.

Av Sofia - 18 april 2009 21:43

Hej på er!

Idag har jag inte gjort nå mycket alls. Gick upp vid halv tolv. Åt lunch, duschade och gjorde mig iordning sen gick jag ut och la mig i solen. Låg väl där ungefär en timme. Sen har jag bara legat och läst, suttit vid datorn och kollat på tv. Mycket mer än så har jag inte gjort. Så det har verkligen varit en slapp dag.

Imorgon är det söndag och på måndag börjar skola igen. Va jobbigt! Men nu är det typ bara två månader kvar så är det sommarlov. Härligt!!!

Av Sofia - 18 april 2009 12:37

Av Sofia - 18 april 2009 12:24

Jaha, då ska jag försöka berätta om gårdagen då.

Jag gick upp vid tolv tiden. Åt lunch och sen fick jag ett sms av en kompis som fråga om hon fick komma hit och självklart fick hon det. Jag satt fortfarande i morgonrock, men sprang ner i duschen en snabbis och medans jag står där så kommer hon. Hon satte sig vid datorn och jag gjorde mig klar. Sen gick vi ut och satte oss i solen typ en timme. Vi åt nybakade chokladmuffins som var gott. Jag blev till och med lite brun av solen. Kul!

Vi gick sen in igen. Vi satte oss lite vid datorn men sen var hon tvungen att gå hem. Men vi skulle ju ses om en och en halv timme igen så det var väl ingen katastrof.

Jag hann inte göra mycket för helt plötsligt kom Ellinor istället. Hon var väl här typ en timme och vi låg på sängen och snacka och hade kul. Hon gick hem och jag gjorde mig iordning för att gå och möta den första kompisen igen. Sen så gick vi till Ellinor. Där var vi hela kvällen. Vi åt tacos, filmade med hennes videokamera och hade kul och sen kollade vi på en film och åt godis. Filmen hette Chocolat och var riktigt bra. Första 45 minutrarna måste jag erkänna var lite sega. Men sen var den riktigt bra. Kan ju ha att göra med att Johnny Depp kom in i filmen och han är ju jätte bra! (snygg också)

När filmen var slut så satt vi och snackade och hade kul. När klockan började närma sig tolv så ringde jag pappa så kom han och hämta mig. Så ja, där har ni min dag. Det blev en kul och fullspäckad dag!

Nu ska jag ta och gå ut och lägga mig i solen. Skriver nog mer ikväll.

Vi hörs!

Av Sofia - 18 april 2009 00:03

Hej!

Har precis kommit hem. Vill gärna berätta om min dag, men orkar inte sätta mig och skriva allt nu. Jag gör det imorgon istället. Så håll utkik då!

God natt!

Av Sofia - 16 april 2009 21:17

Vid halv åtta tiden ringer min mobil. En kompis säger att han och två till står utanför mitt hus och tycker jag ska komma ut. Självklart gör jag det. Dom hade mopparna med sig så vi tog en tur med dom. Sen åkte vi hem till mig igen. Vi poppade lite popcorn, slog på tv och satte oss och snacka. Vi hade lite skoj med att kasta upp popcorna i luften och sen fånga dom med munnen. Men jag var inte så bra på det. Missade typ hela tiden. Så dom hade ganska kul åt mig. Haha, men det får jag väl bjuda på det blev en trevlig kväll iallafall.

Nu sitter jag här. Dom har precis åkt hem och nu får vi se vad jag ska göra. :P

Vi hörs!

Av Sofia - 16 april 2009 13:32

Hej!

Har precis kommit hem efter en fyra timmars tur på stan med mamma. Det som blev inhandlat var: vita leggings, vita jeans och svarta bomullsbyxor. Så nu har man lite nytt i garderoben. Vi gick även på kina restaurangen och åt. Gott!

Sen var vi förbi Grindefjäll för att kolla på balklänning. Men fastnade inte för nån. Så vi bestämde att jag ska ta min syrras. Jag hade ju den när jag var tärna på deras bröllop så jag har tyckt det är tråkigt att ha den igen, men va fan, den är fin så. Men den är tajt över bysten så vi ska lite senare åka iväg med den till en sömerska så ska vi se om hon kan fixa så det blir knytning bak i ryggen. Då kommer den nog passa bra. Jag skulle gärna ha lite glaspärlor fram på den också. Men hon höll inte på med sånt, så det får vi väl skippa då. Testade balhandskarna när jag kom hem. Men dom var för små. Haha, eller ja, jag kunde ha dom, men jag har för långa fingrar så det såg lite roligt ut. Får väl köpa nya. Det kan väl inte vara så dyrt?

Av Sofia - 15 april 2009 20:37

1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.
2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.
3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.

4. Du ler nu för att du är en idiot.
5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa det.
6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.


Fan!! Jag gick på det!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards