Alla inlägg den 5 april 2009

Av Sofia - 5 april 2009 19:48

Jaha, då var det över. Blev en trevlig dag. Vid halv tolv kom min syster, hennes man och deras son. Lillungen hade slagit in min present och eftersom han bara är två och ett halvt år så var det lite speciellt. Men det var jätte gulligt så jag hade inget emot det. Strax därpå kom även farmor och farfar och strax därpå igen kom mormor och morfar. Vi åt lunch och till efterrätt hade mamma gjort vitchokladmousse. Smarrigt! Efter maten umgicks vi. Satt ute i solen, även fast det inte var lika varmt idag dom igår. Framåt tre tiden var det dags för fika. Tårta!! Gott, gott. Fast efter det så var man riktigt mätt kan jag lova. Vi satt och pratade igen efter det och vid halv fem tiden hade alla åkt hem. Får tacka för presenterna!

En kompis fick med mig ut på en lite promenad vid sex tiden. Men det hela slutade här hemma hos mig framför datorn. Haha, men vi fick en rolig stund tillsammans. Hon gick hem nyss.

Imorgon bitti kommer man väl bli väckt av två tok sjungande föräldrar. Haha, får se vad dom har hittat på för presenter då.:P

Nu ska jag ta och hitta på nå, vad nu det kan bli.

Ha det bra! Kram.

Av Sofia - 5 april 2009 10:49

Här sitter jag. Klar och vacker och väntar på att alla ska komma.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards