Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sofia - 15 april 2009 20:37

1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.
2. Alla idioter som läste den första sanningen kommer att prova.
3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.

4. Du ler nu för att du är en idiot.
5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa det.
6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.


Fan!! Jag gick på det!

Av Sofia - 15 april 2009 18:32

Hej på er!

Idag har jag och mamma varit hos min syster och hennes son. Men lillpojken var sjuk. Förkyld och feber. Stackarn. Men nu finns väl risken att man själv har blivit smittad. Men hoppas inte det. Vad gjorde vi då? Nja, inte så mycket egentligen. Fikade, snackade, var ut på en promenad. Lekte lite med killen också. Men det blev inte så mycket. Gosade med katten gjorde jag iallafall. Så söt!

Vi kom hem vid tre tiden. Sen har jag inte gjort så mycket.

Vi gjorde ju ett premilinärt sök till gymnasium i slutet av januari. Och nu har svaret kommit. Hur gick det för mig då?.... Jo, bra! :D Jag kom in på mitt förstahandsval- omvårdnad. Så det är jag glad över. Gäller bara att hålla betygen på typ samma nivå så man inte helt plötsligt inte kommer in.

Får se vad jag ska hitta på ikväll då. En kompis funderade på att komma hit, men inget bestämt än. Vi får se.

Ha det bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards