Alla inlägg den 26 april 2009

Av Sofia - 26 april 2009 21:10

Så här fin blev spaljén pappa gjorde. Vilken tur man har som har en sån duktig och snäll pappa!

Av Sofia - 26 april 2009 20:59

Hej!Idag har jag och pappa pysslat vidare med mitt rum. Vi har bl.a byggt en spaljé. Eller vi och vi, pappa mest. Det blev jätte bra. Är hur nöjd som helst. Lägger in en bild sen bara jag hämtar kameran och kan ta kort. Sen så har jag fått ner tv:n här nu. Jag fick ta tv:n som mamma och pappa har haft i sitt sovrum. Den är större än min. Så det blev jag ju såklart glad för. Tänk vad snälla föräldrar man har ibland. Pappa har även satt upp min hylla så jag har fått upp alla mina grodor igen. :) Har inte kunnat haft dom uppe i mitt förra rum då jag inte hade nånstans att sätta hyllan. Men nu är det framme igen. Dom kan andas igen efter att ha legat i en kartong några år. Jag lägger ut ett kort på dom. Har lite mer än på bilden. Men det mesta blev med. Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards