Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sofia - 7 april 2009 20:17

Hur gick övningskörningen nu då?

Hehe, jo då, helt okej. Var lite ryckigt och knyckigt, men annars gick det väl bra. Blandade inte ihop gasen och bromsen iallafall. Vi var på en stor parkering och jag körde runt runt. Tränade även på att stanna och starta. Haha, startarna blev lite hoppiga, men till slut lyckades jag med några iallafall. Precis ovanför den här parkeringen så ligger det en camping. Så undra hur många som såg mig egentligen. Aja, dom fick lite underhållning, jag får väl bjuda på det. Nästa gång sa pappa att vi skulle ut och åka på en skogsväg. Kommer köra ner i diket. Nej då, det blir nog bra. Tycker faktiskt det gick ganska bra idag för att vara första gången. :)

Av Sofia - 7 april 2009 16:37

Erika var så gullig och la upp mig på sin blogg att jag hade fyllt år. Så då får jag ju dåligt samvete om jag inte lägger upp henne här på min.

Så här kommer ett stort GRATTIS!!

Av Sofia - 7 april 2009 16:29

Snart ska jag ut med pappa och övningsköra för första gången. Hjälp!!

Är lite nervös. Fan jag kommer ta fel på gasen och bromsen. Haha. Skriver igen senare, om jag fortfarande lever då. :P

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards