Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sofia - 19 april 2009 20:50

Av Sofia - 19 april 2009 20:39

Äntligen har mitt rum kommit iordning. Har hållt på hela dagen med att flytta en massa grejer. Pappa har varit snäll och hjälpt mig med dom "stora sakerna" men jag har ju piffat och plockat upp och sånt. Men det har varit kul. Mot slutet nu har det varit lite jobbigt, men jag har kört på iallafall för att bli klar någon gång och nu är jag det! :D Eller ja, lite dammsugning är kvar men det är ju bagateller mot allt vi har gjort idag.

Nu står mitt förra rum ödsligt med endast en säng. Men snart kommer det dyka upp en bokhylla där som just nu står här nere hos mig. Vi orkade inte börja riva i den idag, så den får stå kvar så länge. Men jag ska köpa en bäddsoffa och då ska den stå där bokhyllan står nu. Det är bra med en bäddsoffa när nån kompis vill sova över. Blir smidigare.

Sen ska min tv flyttas ner också. Men jag vet inte riktigt vart jag ska ha den så den får sitta kvar uppe så länge. Får väl gå upp och lägga mig om jag vill titta på tv. Det är väl inte nån katastrof. Men jag vill ha ner den snart iallafall.

Jag tycker faktiskt det blev riktigt mysigt här nere. (Lägger in bilder om en stund.) Det blir nästan som en liten lägenhet, men med restaurangen(köket) uppe. Har ju eget badrum här nere också. Fast det används ju av mamma och pappa när dom ska duscha, men sen så blir det mitt. :P

Nu ska jag ta och ladda upp bilderna så ni får se hur fint det blev.

Vi hörs!

Av Sofia - 19 april 2009 13:14

Får bli ett snabbt inlägg det här för jag håller på och packar. Jag ska flytta ner i källaren!! Så härligt! Får ett stort rum nu :D Berättar mer senare!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards