Alla inlägg den 2 april 2009

Av Sofia - 2 april 2009 17:39

Hej på er!

Skoldagen har väl varit helt okej. Började med matte. Vi fick inte sitta i grupprum idag vilket var lite tråkigt, men det fick väl funka iallafall. På no:n var vi i tekniksalen och höll på med..... Ja, du, vad heter det..... Men iallafall vi höll på och koppla batterier, lampor och lite sånt. På musiken sen spelade vi gitarr. Spelade en låt som jag inte kommer ihåg namnet på och sen lite blues. Ska nog fråga min bror när han kommer hem nästa vecka om han kan stämma min gitarr så jag kan spela. Man har ju lärt sig en hel del på musiken nu så det skulle vara kul att kunna spela hemma. Efter lunch hade vi spanska, vi jobbade på med ett häfte, sen hade vi läsning 20 minuter. På so:n sen gjorde vi slutklämmen på arbetet om banker.

Efter skolan åkte jag och Ellinor till stan eftersom det inte blev nått i tisdags. Jag hittade ett par nya skor, vilket var bra eftersom mamma tvingade mig att slänga mina gamla igår. Sen gick vi och tittade lite på balklänningar. Börjar ju bli dags nu. :P Efter det gick vi och fikade, satt där i över en timme och snackade. Hehe, roligt hade vi. Efter det så ringde jag mamma så hon fick koma och hämta oss.

Jao, och nu sitter jag här. Får se vad jag hittar på ikväll.

Men imorogn är det iallafall fredag. Skönt!!!

Ha det bra!

Kram.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards