Alla inlägg den 24 april 2009

Av Sofia - 24 april 2009 18:54

Nu är det äntligen fredag och helg!! Så skönt!!

Idag i skolan började dagen med svenska. Vi var i datasalen och skulle skriva rent första kapitlet till romanen. Jag blev klar så det känns skönt. Sen var det dags för so prov. Samhällsekonomi. Men jag tror faktiskt det gick ganska bra. Kändes så iallafall. Jag skrev 6 1/2 sidor, provet höll på i en timme så jag skrev ju på hela tiden, gissa om jag hade lite ont i handen efteråt. :P

Efter det hade vi lunch, men jag och tre kompisar gick på möte om talangjakten. Under operationdagsverket så anordnas en talangjakt på skolan. Jag och mina kompisar var med som scenarbetare förra året och tänkte det i år igen. Det var faktiskt riktigt kul och man slapp jobba för att samla in 100 kronor och sen en tema dag också. Så det blir nog nice i år med. Efter lunch hade vi spanska, inge speciellt hände där. Sen på engelskan körde dom sista redovisning. Bl.a jag och Ellinor. Gick väl helt okej, men vi hade inte så mycket att redovisa, hehe. Vi hade haft tre lektioner på oss och en av dom var båda borta. Så ja, men vi tog det vi hade. På gympan sen skulle egentligen Daniela ha egen lektion-dans, men hon hade fått en tid hos optikern så hon kunde inte. Istället tog två andra. Det blev innebandy/fotboll. Men jag fick det där jäkla kliet. Hatar det! Fick det i början av lektionen så då blir ju hela lektionen körd. Men som tur var blev det inte på värsta viset, bara på armarna, men det räcker gott och väl! På sätt och vis var det ju tur då da att Daniela inte hade lektion för den vill jag verkligen vara med på. Älskar ju dans!!

I helgen får vi se vad jag hittar på. Men vi ska nog förhoppningsvis ut och kolla på soffa åt mig. Mamma hade hittat en jätte snygg på mio idag. Men den var så ljus i tyget så då blir det väl att man inte vågar sitta i den för man är rädd att smutsa ner. Men ja, vi får se om vi hittar nå.

Ha det bra och trevlig helg på er!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards