Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Sofia - 18 juni 2009 20:56

Den här är bättre än orginalet, tycker jag.

Av Sofia - 18 juni 2009 19:06

Jaha, idag har det väl inte hänt så mycket. Blev iväg skickad av mamma för att handla lite, sen har jag städat källaren. Min bror och hans tjej kommer hit imorgon och eftersom dom sover i sovrummet bredvid här nere så måste det ju tydligen städas. Haha, men det behövdes ändå så det var väl ingen katastrof. Men en lite nit lott blev det ju när man flytta ner här. Man åker på städningen av hela källaren en gång i veckan. S

en ringde jag till Ellinor för att snacka lite. Hon låg och sov när jag ringde. Klockan tre!!! Haha, låg och sov middag. Vilken tjej asså.

Sen hittade jag ett recept på nå brownies aktiga saker. Testade det. Smeten blev jätte bra och kakan såg jätte bra ut när den var klar. Men nu när jag skulle skära i den så såg jag att den inte var ordentligt gräddad. Jag följde receptet och tiden den skulle vara inne i ugnen, men man kunde tydligen inte lita på det. Den var alldeles geggig inuti. Så det blir ingen bjudning av den imorgon. Men den var jäklans god i alla fall så nog kommer den ta slut. :P


Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards