Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Sofia - 2 juni 2009 16:54

Sista provet i skolan är gjort. Känns underbart!!!

Mentorsgruppen, svenskan och engelskan blev det inge av för vår lärare var sjuk. Istället kom rektorn och satte på en film åt oss. Robin Hood- man in tights hette den. Helt okej film. Men lite seg i mitten så man höll på och somna, bokstavligt talat. Filmen var slut en halvtimme innan lektionen var slut, men rektorn lät oss gå. Vi hade so-prov lektonen efter så vi pluggade på det. Provet gick väl bra. Det var muntligt så det kändes skönt. Min grupp var först och när vi var klara fick vi gå. Jag, Malin och Daniela var i samma så vi gick och åt. Sen fick vi extra lång lunch rast istället: :) Vi gick ner till fritidsgården, satte oss i en av sofforna och snackade. Sen var det dags för bild. Men jag är klar med mitt arbete så jag fick jobba med vad jag ville. Skönt! Sen var det vitt fält. Men den informationen hade gått fram dåligt så alla var inte där. Blev därför en soft lektion med att hänga gubbe och dessutom fick vi sluta tidigare. Skönt!! Det börjar bli ganska lugnt i skolan nu när det snart är över. Härligt!

Efter att jag sen kom hem har jag inte gjort nå speciellt. Håller på med sista hemkunskapsläxan nu. Jag håller på och bakar Baguetter. Gott. Men nu tror jag degen har jäst färdigt så måste gå.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards