Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sofia - 7 juni 2009 18:18

Vid halv tolv tiden kom min syster och hennes familj hit. Vi åt lunch och fikade lite sen drog vi ner på stan. Jag och lillungen åkte karusell. Fast det blev ju barnkarusellerna. Han tyckte det var jätte roligt och ville bara åka mer och mer. Jag tyckte det var kul för att han hade så kul. Annars så har man väl växt ifrån dom där barnkarusellerna. Vi gick även och kikade lite på marknaden, men det var väl inge speciellt. Sen åkte dom hem till sig och vi hem till oss. Sen har det inte hänt så mycket. :P

Imorgon är det dags för sista skol veckan. Det känns lite tråkigt. Självklart ska det bli härligt med sommarlov. Men man kommer ju splittras från klassen. Jag gillar min klass. Sen på gymnasiet så kommer jag inte gå med Ellinor och dom längre. Daniela och jag kommer gå tillsammans så det kommer ju bli jätte bra. Men Elli då! Vi har känt varandra sen förskolan och nu är skoltiden för oss tillsammans slut. Känns sorgligt.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards