Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Sofia - 15 juni 2009 22:47

Väcktes i morse vid nio tiden av mamma som sa att vi skulle till stan. Nej, tänkte jag bara, jag vill sova. Men det var bara att masa sig upp. Väl på stan så skulle jag försöka hitta nya skor. Men det gick inge vidare. Istället blev det lite piff till rummet. Som nya kuddar till soffan, två nya små ljuslycktor och en duk till soffbordet. Allt gick i färgen orange då jag tänkt börja inreda med det. Tycker den färgen är så snygg! Allra helst ska det vara sån där knallig orange.

Vid halv tre tiden ringde Ellinor. Hon hade så jäkla tråkigt så jag sa åt henne att komma hit och det gjorde hon. En kvart senare plinga det på dörren. Hon hade tagit med lite filmer så vi satte oss och kolla på det. Sen har vi suttit och snackat, käkat glass och haft allmänt skoj. Vid halv nio tiden åkte hon hem. Då började jag glo på Cityakuten. Det var sista avsnittet ikväll. Men mellan åtta och nio så var det nå avsnitt med återblickar. Men själva avsnitten sen var 40 minuter längre än vad det brukar. Härligt! Men det var väl ett helt okej sista avsnitt. Men jag vill inte att den ska vara slut! Nu är den verkligen slut slut, inte nå säsongsuppehåll, utan verkligen slut! Jag har sett alla avsnitten!! Några till och med fler gånger eftersom den gått om och om igen på tv. Men nu är det över. Efter 15 års inspelnigns tid så är alla avsnitt slut. Men mycket har det blivit!

Åå, imorgon ska jag till tandläkaren. Gillar inte det. Men hoppas det går bra!!

Nu tror jag inte har så mycket mer att dela med mig av. Ha det så bra!

Av Sofia - 15 juni 2009 17:56

Jag vet att ingen kommer läsa detta eftersom det senaste inlägget jag skrev chockade alla. Jag är hemma hos Sofia för tillfället och hon bokstavligt toterade mig! Allvarligt! Jag trodde jag skulle dö!!! Men till allas besvikelse överlevde jag och lyckades fly undan den hemska Sofias elaka klor (Sofia får gå in på vidare detaljer, vill inte uppleva det igen). Men vi blev vänner igen eftersom hon mutade mig med glass (och kolasås!).  Vi har glott på film "The nanny diaries" den hade jag med mig hemifrån, så jag hade sett den förr. Okej nu börjar Sofia tröttna på att jag skriver och gör mysko ljud ifrån sig! Jag vet inte vad jag ska tro.

Jag måste bara tillägga att jag gick upp, första dagen på lovet, 5.50 Jag vet ni är mållösa! Som en extra stor skandal gräddade jag pannkakor till frukost vilket aldrig tidigare inträffat! Dem blev (om någon nu bryr sig) riktigt goda faktiskt. Okej ni kan sluta applodera.

//Kram från allas favorit person Elli.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards