Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia - 12 juni 2009 14:00

Klockan nio samlades vi i skolan. Vi var först med klassen i en halvtimme. Vi fikade lite och pratade. Vi lämnade över ett paket till vår mentor och tackade för dom här tre åren. Sen gick vi till aulan. Kören sjöng lite och sen var det lite olika uppträdanden. Sen kommer träslöjdsläraren in på scen. Han höll på och snacka en massa, man satt där och ba: Jaha, vart vill han komma. Haha, så bärja han snacka om kändisar och säger: Får jag lov och presentera Alcastar. In på scen kommer tre utklädda lärare. Dom hade översatt låten Stay the night till svenska och lite egen text. Haha, riktigt kul nummer var det. Sen höll rektorena lite tal och sen var det dags för betyg och farväl. Lärarna ställde upp sig framme vid scen, sen gick vi klassvis. Tog emot betyget av rektorn och sen skulle vi säga hejdå till lärarna. Man gick på led och tog i hand/kramade alla lärarna. Jag kramade alla som jag lärt känna men resten tog jag bara i hand med. :P Det var så sorgligt! Hade tårar i ögonen, lärarna med. Sen gick vi ut på gården. Vi ställde upp oss så alla föräldrar fick ta kort och sen kramade vi varandra och sa hejdå. Kommer sakna min klass!!!

Efter det åkte vi hem. Efter en stund åkte jag, mamma, pappa, bror och hans tjej iväg och åt på carl larsson gården. Trevligt. Åkte sen hem. Ringde runt till lite kompisar så nu kommer dom hit ikväll. Får se vad vi hittar på. Umgås ska vi göra iallafall. Får väl åka iväg och köpa lite godis och sånt sen. :P

Nu ska jag nog gå upp och börja med en tårta jag tänkte göra till fika. Vi hörs!!

NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!:D:D:D

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards