Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Sofia - 4 juni 2009 20:00

Idag har det hänt nått hela tiden för lillskrutten har varit här. Jag och mamma åkte och hämta han vid nio tiden. Skjutsade ner min syster till bussen för hon skulle iväg på kryssning med jobbet. Sen åkte vi hem. Vi stannade till på ica och handla och ungen fick syn på mcdonalds och ville ha hamburgare. Så det blev lunch där. När vi kom hem bakade jag och ungen muffins. Han fick byxorna fulla av mjöl. Hihi. Vi tänkte ha dom till kalaset på lördag men receptet var sånt så dom blev lite torra, så det blir nog inge. Sen har vi lekt, hållt på med lera och busat. Vid fyra tiden kom våran soffa som vi beställt. Killarna höll på och bar in och fixa. Vi stod och kolla på, hehe. Men fint blev det. Men soffan är ljus!!!! Kommer man våga sitta i den?? Jo då, det ska nog gå bra. :P

Sen så åkte vi ner på stan. Det är ju falu kalaset nu. Men vi var väl där mest för att hitta på nåt att göra, lite tidsfördriv. Var inte kvar där så länge. Kom sen hem. Jag och lillen gjorde koja och jag låg och läste för honom. Vet inte hur många gånger jag har läst dom där böckerna nu. Kan dom ju utan till.

Sen kvälls fikade han lite och sen var det dags för han att sova.

Så nu sitter jag här. Har precis kollat lite på tv. Får se vad jag hittar på sen. Men blir nog sängen i tid i alla fall. Jag kommer väl ha en liten skrutt som väcker mig tidigt imorgon!

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards