Alla inlägg den 23 november 2009

Av Sofia - 23 november 2009 21:41

Blev ingen bloggning efter bion igår. Sorry.

Men New moon var i alla fall helt underbar! Så bra!!! <333

Jag har ju dock inte läst böckerna, så jag vet ju inte vad som kommer hända framöver, så jag störde mig på sista repliken. ( spoilers varning)

"Bella, vill du gifta dig med mig?" och så var det bara slut! Hur kan dom göra så? Men jag har fått reda på av daniela vad hon kommer svara så jag känner mig lugn. :P


Idag var det då dags för skola igen. Lyckades försova mig för att min klocka inte ringde. Så på en kvart gjorde jag mig klar och gick sen till bussen. Men jag hann. :D

Första lektionen var idrott. Vi körde badminton och pingis. Kul kul.

Sen var det medicinsk grund. Prov!!!! Men jag tror väl det gick helt okej. Hoppas på det. :P

Efter lunch sen så fortsatte vi med grupparbetet. Jag och min grupp ladda över den till datorn och började klippa i den. Är nästan klar. Så nu känns det lugnt. Vi kommer hinna färdigt till på onsdag då det är redovisning. ;)  Frågan är bara om vi vågar visa den för klassen? Känns ju lite pinsamt när man själv är med i filmen. Och eftersom vi tog målgruppen barn, så är den lite små barnslig sådär. Kan ju avslöja att tomtar och nissar förkommer. I levande format! Haha. :P

Nej, men det ska nog gå bra. Dom får ta det för vad det är. ;P

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards