Alla inlägg den 21 november 2009

Av Sofia - 21 november 2009 23:34

Sov länge imorse!! Så skönt!!


Vid halv två tiden kom min syster och hennes söner hit. Så har umgåtts med dom under eftermiddagen. Det första man fick när man tog Axel var en spya rakt på sig. Men det är väl bara att tacka och ta emot och torka. :P Men sen så var han lika gullig som vanligt. Även Victor också såklart. <3


Fick sen syn på att filmen Gilbert Grape gick idag. Så den la jag mig och kolla på. Sett den förut, men den är helt okej... Lite sorglig...


Sen så har det inte hänt så mycket. Har pluggat lite. Så nu kan jag musklerna, skelettets delar och även dom latinska orden. Så det känns skönt att vara klar med det. Imorgon får jag väl ta och läsa det sista så jag även kan lite om sjukdomarna. Men det har vi jobbat med, så det kan jag redan hyfsat.


Har väl inte så mycket mer att tillägga nu tror jag. Imorgon är det New moon som gäller. Så härligt! :D


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards