Alla inlägg den 13 november 2009

Av Sofia - 13 november 2009 23:13

Eddie åkte ut ur idol. Var väl ingen katastrof, även om jag tycker han är duktig :P


Nu ska jag gå och sova så jag är pigg imorgon. ;)


God natt på er!

Av Sofia - 13 november 2009 19:53

Varit hos min syster idag och hjälpt till inför morgondagen. Eller ja, jag var typ barnvakt medans dom andra jobba. Men inte mig emot. :P Axel är så mysig och victor charmig så dom är då inga problem att umgås med. :P


Kom hem vid fyra tiden och sen har det väl inte hänt så mycket. Ska snart ta och kolla på idol...


Imorgon är det då dags för dop, och på kvällen ska fredrik, erika, nellie, farmor och farfar sova här, så det blir väl att umgås med dom. Blir nog ingen bloggning. Tar det på söndag. :P


Ha det bra!

Av Sofia - 13 november 2009 11:05

Sitter i skolan. Precis haft svenska. Vi fortsatte med vårat grupparbete. Vi gick till skolan här bredvid och intervjua barn. Årskurs ett, så gulliga! Första omgången blev helt okej. Men andra omgången blev ännu bättre. Vi varså nöjda över barnens svar. Men när vi sen kolla på videon så märkte vi att det inte var nå ljud. Så irriterande. Mickens sladd måste ha glidit ur eller nått. Synd!


Nu sitter jag här. Om 20 minuter kommer mamma och hämtar mig så ska vi till helena och janne och hjälpa till att fixa inför dopet imorgon.


Jag har fortfarande inte blivit sjuk efter sprutan. Härligt! Men jag har ont i armen! Men aja, det går väl över.


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards