Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sofia - 16 november 2009 21:50

Dagen började med idrott. Vi körde boxning. Var så kul! Speciellt för jag och krille hamnade i olika grupper så vi körde mot varandra så vi höll på och tracka varandra, hahaha.

Sen hade vi msk. vi fortsatte med vårat grupparbete.

Efter lunch på medicinsk grund hade vi läxförhör på lite medicinska termer. I min grupp hade alla alla rätt. Vad duktiga vi var. :P Sen fortsatte vi att plugga inför provet.

På matten sen hade vi prov. Jag körde vg/mvg provet. Får väl se hur det gick då.

Efter det så slutade vi. Stod och snacka med krille medan vi vänta på bussen, men så åkte jag hem. Sen har det inte hänt så mycket...


Ska imorgon efter skolan ner på stan med elli. Röknade ut att det avr en månad och tre dagar sen vi träffade sist. Fy vad längesen!!! Men imorgon så ska vi då träffas. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards