Alla inlägg den 11 november 2009

Av Sofia - 11 november 2009 20:47

Hejsan! =)


Dagen idag började med matte, men där jobbade vi bara på, inge speciellt hände.

På medicinsk grund fortsatte vi med vårt grupparbete om skelettet, det gick bra, vår lärare gick igenom lite sjukdomar och så. 

På msk efter lunch fortsatte vi med grupparbetet om högtider. Min grupp ska ju göra en film och vi tog filmkameran och micken och gick ut och intervjuva lite folk. Kul kul... kommer bli ett otroligt roligt arbete tror jag. :D

Sen hade vi medicinsk grund igen som sista lektion. Jag och min grupp blev klara med uppgifterna. Härligt! Så nu kan man plugga inför provet resten av lektionerna.


Imorgon ska jag och min grupp på musiken gå in i studion och börja spela in vår låt. Får se hur det går då, hoppas det går finfint... Återstår att se. :P


Jag ska även iväg och ta svininfluensasprutan imorgon. Hoppas jag inte blir sjuk av den. Vill inte det!


Kom på att det är exakt ett år sen jag gjorde min prao på avd 29 på lasarettet. Det har gått ett helt år!!! Gud vad tiden går fort! Men den praoen var verkligen underbar. Så otroligt kul och jag lärde mig dessutom en massa.


Nu ska jag snart ta och kolla på Grey's anatomy. :)


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards