Alla inlägg den 6 november 2009

Av Sofia - 6 november 2009 23:23

Härligt med helg nu då. :)

Varit i skolan idag. Första lektionen var svenska. Cancerarbetet skulle vara klart tills idag, men vissa var ändå inte klara. Så vi som var klara fick ledig istället. Härligt!! Vi satt och prata ute i korridoren. :) Sen efter lunch hade vi engelska, där jobabde vi på. Sista lektionen som var musik jobabde vi vidare med våra låtar. Men lärarn sa att vi fick gå när vi hade kört igenom det och kände att vi kunde det. Så lite tidigare slutade vi. :)

Under eftermiddagen har det inte hänt så mycket. Under kvällen så kom det hit lite folk. Daniela, Hanna, Simon, Pontus och Micke. Krille skulle också ha kommit, men hans stjuts in till Falun sket sig, så han kunde inte. Synd. Men vad gjorde vi andra då?

Vi satt och snacka en massa... Haha, fick även för oss att köra charader... Jag och Simon var i lag. Och vi vann!! Haha, så kul... Vi körde det nån gång förut och jag och simon var i samma då också och vann... När det gäller charader är vi jätte bra tillsammans, vi förstår varandra utan problem. ;)

Men nu så har alla åkt hem i alla fall. Jag ska plocka ihop lite här nere och sen ska jag sova!!


Ha det bra!

God natt.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards