Alla inlägg den 20 november 2009

Av Sofia - 20 november 2009 19:44

Heeeeeej!


Fredag idag! Härligt!!


Idag hade jag och min grupp bestämmt att vi skulle mötas en timme tidigare i skolan för att få lite extra tid på oss att jobba med filmen. Det gick bra! Vi blev klara. :) Så på måndag ska vi ta hjälp av en datakunnig lärare så ska han få hjälpa oss klippa och klistra lite. :P Men tror nog att slutresultatet kommer bli kanon.


På musiken idag så var vår lärare fortfarande sjuk, men den andra musikläraren hoppade in lite och hjälpte oss. Så jag och tjejerna var i studion idag och spela in. Var jätte kul. Jag spelade in ett pianokomp. Inget jag hade tränat på för det var inte riktigt planerat, men det gick jätte bra ändå, klarade det galant. :P När vi sen hade spelat in all musik så ville vi öva på sången. Lärarn visade oss hur man skulle göra och sen gick han så fick vi köra själv. Det var riktigt kul. Jag och Elin gick in först och sjöng så fick Danni sköta datorn. Man kände sig så proffsig när man stod där med hörlurar och en riktig inspelningsmick och sjöng. :P Riktigt skoj var det! Vi fick även till det tillslut så vi kom rätt i musiken och allt, så nästa gång blir det till att spela in! :D


Detta är låten vi gör:



Av Sofia - 20 november 2009 16:30

Ska och se New moon på söndag med elli och tara. Längtar! :P


Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards