Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sofia - 12 november 2009 18:07

Hej på er!


Dagen idag började med musik... Det var våran tur att gå in i studion. Vi fixade till ett trumkomp med hjälp av datorn och sen spelade daniela in gitarrkompet. Gick finfint. Sången ska vi köra nästa vecka. ;)

Medicinsk grund hade vi sen. Men min grupp är klar med arbetet så vi pluggade inför provet. Två latinska ord har fastnat i min hjärna i alla fall. Fallanger som är tår och fingrar. Och patella som är knäskål. :D


Efter lunch kom mamma och hämta mig och jag åkte och tog svininfluensasprutan. Det gick bra. Gjorde inte speciellt ont. Inga biverkningar har jag fått heller. Skönt. :)


Om typ en timme kommer fredrik och erika hit. Blir väl att umgås med dom då da.:P


Ha det bra!

Av Sofia - 12 november 2009 16:55

Jag och Daniela hade tråkigt på lunchrasten idag och tog lite bilder. Kan väl bjuda på ett par stycken. :P


  


  


Inte dom mest seriösaste bilderna men... :P

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards