Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 2 augusti 2009 23:42

Tara sov ju här inatt. Vi gick upp vid halv elva tiden efter att ha legat och snackat lite. Åt frukost, gick ner på mitt rum igen och satt vid datorn. Sen åt vi lunch. Efter det började hon röra sig hemåt.

Jag följde med mamma och pappa ut till mormor och morfar. Vi fikade och pratade. Efter ett tag dök även min morbror och hans sambo upp, med var även min kusin och hennes kille. Inte träffat henne sen jul. Det blev ytterligare lite fika och prat.

Vi kom hem vid sex tiden. Under kvällen har jag kollat på en annan av dom tre filmerna vi hyrde igår. Wallander-skulden. Helt okej film. Men min favorit film av dom där wallander filmerna är hemligheten och Mastermind. Så ruskigt bra filmer!!!

Av Sofia - 2 augusti 2009 18:37

Jaha, blev inge ordentligt inlägg igår. Vad gjorde jag då?

Inget speciellt till att börja med. Jag och mamma åkte ner på stan en sväng och jag köpte ett par nya skor. Snygga var dom!

Sen rullade eftermiddagen på.

Vid sex tiden fick jag ett sms av Tara där det stod att hon hade tråkigt så hon undra om vi skulle hitta på nå. Så, det var det vi gjorde.

Vi gick och möttes. Bestämde att vi skulle gå hem till mig och åka iväg och hyra film. Men hon hade inte glasögonen med sig så då var vi tvungen att gå hem till henne först. Då fick jag även se hennes nya lilla kanin. Så underbart söt hon var!!! <3

Sen gick vi hem till mig. Åkte iväg och hyrde film. Hyrde tre filmer. Men den som vi såg igår kväll var: "Vi hade i alla fall tur med vädret igen". Lite små kul film så där.

Efter allt godis ätande under filmtittande så gick vi ut på en liten promenad. Gick runt och snacka.

När vi kom hem igen tänkte vi se den andra filmen vi hyrde. Men vi orkade inte, så vi la oss i soffan och snackade istället. Framåt två tiden släckte vi.

Japp, där har ni min dag. Vad som hänt idag orkar jag inte skriva just nu. Det kommer senare.

Ha det bra!

Av Sofia - 1 augusti 2009 23:10

Hej hopp!!


Blir inge direkt bloggning idag. Har en kompis här och tror inte hon är så förtjust i om jag ska sitta här och skriva. Får ta det imorgon istället.


Ha det bra!

Puss och kram!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards