Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Sofia - 30 augusti 2009 20:53

Jaha, då var helgen slut och skola igen imorgon. Helgerna går så fort!!!!

Idag har det inte hänt mycket. Mamma väckte mig vid nio och undra om jag skulle med till ikea. Men jag var halvt död så jag sa nej och fortsatte sova. Vaknade vid halv ett av att dom kom hem igen. :P

Åt lunch och gjorde mig iordning. Har sen dammsugit här nere och lagt på en matta som dom köpte åt mig på ikea. En röd ryamatta. Mamma tyckte i affären att den såg orange ut. Den skulle ju då passa perfekt in i mitt rum. Men det visade sig att den var röd. Men det gör väl egentligen inte så mycket. Snygg är den ju i alla fall. Så nu ligger den på sin plats under soffbordet.

Kvällen har jag spenderat framför datorn. Elli ringde också en stund så vi snackade. ;)

Ska lite senare ta tag i och läsa läxan. 20 sidor i boken som heter Vård- och omsorgsarbete. Men det är bara att läsa, så inte så jobbigt. Dessutom är det ju intressant. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards